Sunday 3 March 2013

Kita hanya kawan


Perkenalan hampir sebulan telah menimbulkn sedikit rasa cinta buat mu. . Bnyak masa telah dihabis kn bersama. . Dalam setiap doaku, tidak putus ku menyebut nama mu. . Da setiap detik tdak langsung ku lupakan mu. . Gerak tubuhmu, layanan mu seolah memberi isyarat kepadaku bahawa kau adalah jodohku. . Tp pd suatu pg yg sepi aku terjaga dri lena ku, dan ku telah menerima 1 sms dri mu..

"Assalamuala ikum, sblm trlambat...sy nk awk th yg kte just kwn...sy xnk awk aggap sy lebih dr tue. Bt mse skrg, sy rse elok brkwn lebih baik..xperlu lg pkr psl jodoh, biarlh Dia yg aturkn sgalanye krn semuanya dh trcatit di luhmahfuz.."

Aku tak menyangka smua ini akan terluah dri hatimu. . Tp aku pasrah. . Aku tahu bukan mudah untuk Allah berikan sesuatu yg kita ingn kn. . Aku yakin Allah dah aturkn yg terbaik utk kita. sungguhpun begitu. Aku ingin kau tahu. Tidak pernah putus doa ku agar kau dijodohkn untuk ku. Aku menyayangi mu kerana Allah, aku mencintaimu kerana Allah. Dan perasaan yg hadir tnpa di undang ini juga datangnya dri Allah. . Wallahua'lam . .

No comments:

Post a Comment