Wednesday 6 March 2013

rindu adik saya

assalamualaikum... 


malam nie tetiba terasa nk update blog pasal adik aku yang sorang nie... tetiba rasa rindu yg teramat sangt... huhu.. n x sngka die pon rindu aku rupamya.. hehe... tak sngke jugak aku, log in je twitter td setelah sekian lama x on tros nmpak tweet dye.. owh so sweet... tersenyum lebor aku.. hahhaha...

k.. sebelom tu korang mesti tertanya2 siapakah gerangan nya 'adik' yg aku maksudkan tu... huhu.. meh cnie aku kenalkan... 

nama dia hazwani nasir.. anak jati kuala pilah n.9.. dia ada 5 org adik bradik dye yg ke 4.. famly pnggil dye deqwa.. dye sangt cool orang nya... haha.. manja.. jangan kasi dia gelak.. klau dia gelak smpai taun dpn pon x abis.. hehehe.. apa lagi ea?? banyak lah... x abis nk cite kat cinie.. cikit2 sudahlah...

budak nie lah yg org yg mula2 aku kenal mase mula2 masuk poli dulu... dye lah kawan.. dye lah adik dye lah segala galanya mase aku mula2 menapak kat poli tu.. ke mana2 je misti ngn dye.. walaupon nak jumpa kawan kelas aku... law xde dye aku ase x begerak kemana2 lah aku... law dia g jumapa budak kelas dye pon aku mesti ikot...  kalau ada masalah smua aku kongsi ngn dye..  aku syang dia.. sayang sangt... dlm bilik selalu dengar dia bebel with lorat nogorie.. tp aku suke... kelaka.. hahaha  RINDUUUUUUU!!!! 

tp mase sem 2 kiteorng dah x ddk sekali.. rumah sewa asing2... dah jarang jumpa.. kalau jumpa pon kat poli je.. tu pon terjumpa.. dah semesra dulu.. yelah masing2 bz... jabatan lak jauh... huhu.. tp kami still baik... 
masuk sem 3 pon same.. mula2 ingt nk ddk sekali tp x jd... hehe.. xpe... kami selau ziarah menziarahi.. aceceh.. 
nie nk cite sal sem 4.. masing2 g LI.. aku blik kg aku.. yg budak nie g jauh2 sampai ke p.pinang.. aih.. jauh bebenor...  tah bpe kli dah kate nak jumpa tp apakn daya masing2 ad tnggungjawab yg masih belum selesai... ari tu ad dye invite aku g umah dye.. kak lang btunang.. tp x dpt g bz tme tu.. xpe lah wa.. nnt suatu hari nnt pasti ku sampai k erumah mu buat kali ke2 (first time tu mse sem 1 bulan pose)... tp time kenduri kawen kau lah kot... hehe.. 
aih ngntok lah pulak... bnyak lgi nk cite nie.. xpe lah lain kli smbung...

TAPI, sebelum tu... nk share gambar cikit.. hehehe

gambo nie mase g jogging keliling psas.. ADIK DAN KAKAK



yg nie mase minggu kesenian islam (kalau x silap aku lah)
org duk dengar tazkirah kome dok sibok bergambo.. ish3... huhu

yg nie lak nak outing TANJONG MALIM JE KOT.. hahaha

nie ktm otw nak blik kg aku kat RAUB PAHANG


haa yg kat bawah nie pulak time tade kje... ini lah yang jadi.. kikiki






dan yg terakhir.. TWEET dye td... sweet kan...


No comments:

Post a Comment